En nostalgitripp för mig, men inte för dig

Eftersom vår familjedator är fruktansvärt inkompetent vad det gäller hastighet,
så kan jag inte lägga in foton från när jag träffade Nour,
umgicks med Daddy eller midsommarafton.

Däremot kan jag lägga upp gamla bilder,
från tiden långt innan jag fick min skoldator.
Från tiden jag var 14, 15 och 16 år gammal.
Tror det var i förrgår ungefär.



Åhus Hamn, 2006.


Centralstationen i fucking Hässleholm, 2006 och Universal Studios i Orlando 2005.


4th July firande i Humarock USA, 2006


Berlinresa med klass 9bc, 2007



Resten av bilderna är från Siesta 2006.
Som ni förstår var 2006 den roligaste sommaren i mitt liv,
men 2009 är jävligt nära att komma ifatt.










En liten nostalgitripp för mig, men inte för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0