Zombie!


Dagens låt: Cranberries - Zombie
för den är precis lagom gammal och så jävla bra så jag tappar sötsuget,
slänger mig på knä på golvet och headbangar samtidigt som luftgitarren bankas i golvet,
Men bara i refrängen såklart, i verserna dansar jag avancerad balett.

Dagens låt som jag INTE gillar: Ayo Technology eller vad fan den heter,
alla vet vilken jag menar för den spelas på radio och Mtv som om den vore bra.
Fast det är den inte.
En väldigt ful kille sitter och spelar gitarr och glor på nakna/halvnakna,
inoljade plastbrudar som "dansar" till hans låt som om den vore bra.
Fast det är den inte.





det vita ovanför min tungspets är mycket bestämt INTE en gigantisk finne,
utan vad som fanns kvar av en sugtablett just då.
Nu är den någonstins långt bortom kretsloppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0