Ibland blir jag så arg att jag kallar vissa tjejer hora.



Jag hatar när människor är sena. Det är så jävla respektlöst.
Själv är jag alltid sen.


Och jag blir så satans arg när någon kallar en för hora.
Jag kan inte förstå hur man kan kalla någon det.
HUR FAN kan man säga hora till en tjej som kladdar runt en massa?
Det är ju det rakt motsatta till att vara en prostituerad.
Det är så korkat, dumt och jävligt att  det bara kokar i mig.
Jag blir så arg att jag kallar dom som säger så, för hora.




Och jag tycker att vi ska klä oss som vi vill.
Utseendet SKA inte spela någon roll.
Men jag kollar snett på han som hoppar på tåget
och bär leriga Ica Maxi-gympadojjor och skjorta med flames.
Hoppas han inte sätter sig bredvid mig.
Skäms när han gör det.
Skäms för att jag tänker så.












Skäms för att jag skäms.



Hatar bloggarna som tjänar pengar. Fast jag är enbart avundsjuk.
Hatar den smala bruden med konturen av revben ovanför tuttarna.
Men jag är enbart avundsjuk.
Hatar pluggsvinen som pluggar ihjäl sin fritid och har MVG i allt.
Avundsjuk. Skäms.


Jag använder ordet Hata så mycket att ingen fattar hur hårt och rått det är.
Skäms för att jag hatar.
Skäms för att jag skäms.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och jag hatar dig för att du har talang

jag hatar dig för att du kan skriva

uttrycka i ord



hehe tssss



du e sjukt jävla bra

2009-03-03 @ 15:11:27
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0