Nytt förslag får mig att hata politikerna ännu mer.


Sveriges makthavare är jävligt bra på att genomföra skitförslag.

Nu senast ska barn med homosexuella föräldrar gå på egna dagis.
Förslaget är seriöst. Sjukt va?

Detta för att ändra på eventuella lekar och miljön så att det passar bättre.
Istället för att lära barn från början att alla är olika och att alla är bra ändå,
så stöts de annorlunda bort för att de "vanliga" ska slippa anpassa sig.


Det är exakt samma sak som att invandrare skulle ha egna dagis med egna lekar.
Adopterade och Kortväxta = egna dagis.
Albinos, överviktiga, svårlärda... Alla påtvingade att behandlas annorlunda
istället för att accepteras och bli en del av alla andra.


Detta kommer såklart  att förstora hatet mellan människor och minska acceptansen.
Behandlar vi barn olika från födseln blir vi ALDRIG  jämlika.
Barnen kommer att bli nazister och homofober för att de inte vet bättre,
om homobarn och heterobarn inte får leka med varandra, vad kommer de göra då?
...




Men sanningen är ju, som VI VETTIGA MÄNNISKOR VET, att
I grund och botten spelar det ingen roll om du är gay eller dvärg.
Om du är seriemördare kvittar det om du är dyslektiker.
Om du är UNICEFvolontär kvittar det om du är kines.
Du är en god eller dålig människa genom dina handlingar. Fattar ingen det?


Jag blir så satans jävla arg när jag tänker på såna förslag.
Ännu en jävla byråkratfitta med ömma mungipor (varför tror ni?)  och disfunktionell jävla hjärna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

det var verkligen ett av dom sjukaste förslagen jag hört talas om.

dom har det inte riktigt klart i sina huvud och något har deffenitivt gått fel för dom i deras uppväxt om dom tycker det!

2009-03-13 @ 14:36:45
Postat av: Therese

Min unge ska verkligen inte gå på ett sådant dagis. Jag vill inte att hon (Ja jag ska ha en flicka) ska känna sig mer annorlunda än vad hon förmodligen kommer att göra. Det är ju inget att sticka under stolen med att hon kommer att göra. Det hade nog jag också gjort om mina föräldrar var homosexuella.

Bra blogg!

2009-03-28 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0