Ännu mera 18årsångest

Jag vet att jag tjatar men varför ska jag fylla arton egentligen?
Nikotin tilltalar mig inte, gillar inte lättöl.
Spelar inte på varken triss eller hästar och vill inte ringa in på Ordjakten.
Gillar inte krogen heller. Har aldrig varit där men änsålänge gillar jag den inte. 

Jag har varken pengar eller tid så jag kan inte åka på en spontanresa till Paris
eller kanske Bali?




Helt plötsligt får jag göra allt men jag har ju varit begränsad i hela mitt liv.
Jag är van vid att vara under 18 och känner mig bekväm i det.  
Varför förändra ett vinnande koncept?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska veta att de ändras inte speciellt mycke,

jag menar bara för att du nu får lov att göra massa saker måste du inte det.

Men det är ju gött att kunnanär du sen vill...

Du kommer inte direkt tänka på att du är arton,

det är inte så att du förvandlas klockslaget du fyller år haha

det är ju som jag å therese sa när du var hos henne, att vi tänker när vi ser nån på stan att typ sånna är vi med, å när vi träffar dig känns det som vi är lika gammla, men vi är ändå ett par år äldre, inte fan märks det, jag hade lika bra kunnat vara arton som 22, men jag är myyycke hellre 22,

det kommer du fatta sen, hur mycek det suger att vara "tonåring" jag var säker på att om jag fick välja skulle jag alltid vilja var tonåring, å nu NEVER, aldrig igen skulle jag vilja det, jag lovar att du med kommer fatta det om några år hehe

jag trode aldrig jag skulle det ,men hey I did och jag saknar det aldrig

2009-03-04 @ 19:03:06
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: Emil

Melissa, det är roligt på krogen vill jag lova! Kanske inte just på krogarna i Hässleholm, men det finns andra krogar och dessutom så är rödvin livets vatten.

2009-03-05 @ 16:51:15
URL: http://emilreimer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0