1,2 000 000 är fler än 3000

Är inte krig förbjudet? Varför är det inte olagligt att vara soldat?
Många av de amerkikanska soldaterna i Irak är massmördare
och betraktas som hjältar.

Totalt dog ca 3000 människor i 11 September-attackerna.
Efter allt oändligt jävla ältande om detta trodde jag det var runt 50 000.
USA lade en oändlig summa dollar i att skicka dit trupper för att
 "hitta dom som låg bakom". (visa vem fan som bestämmer).

Enligt en undersökning gjord av det brittiska opinionsinstitutet ORB,
så har fler än 1,2 miljoner irakier dött som ett resultat av irakkriget.

När jag var i USA camade min faster Vanessa med en ung, amerikansk soldat.
Han satt och drack corona med tv:n på i bakgrunden.
Alla soldater hade fått var sin laptop och professionellt lagad mat varje dag.
Chillar. Dödar 1,2 miljoner och dör ibland själva. Betraktas som hjältar.



Jag tycker 2500 gånger mer synd om irakierna än amerikanarna.


Kommentarer
Postat av: erika

usa försöker bland annat försöka göra så att det kan bli demokrati i irak.

2009-03-27 @ 23:42:55
URL: http://ecarlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0