Fattig utav hårvård och dum utav en skvallertidning

Jag orkade inte ta med mig datorn till mormor så jag tänkte köpa en tidning.
Tidningen jag VILLE ha kostade 95 kronor på pressbyrån,
och det hade jag inte råd med efter att ha lagt 1000 kronor på mitt hår
(mitt hår har numera typ fyra olika nyanser, bl a blått och lila/rosa),
iallafall, jag hade inte råd med en svindyr tidning,
så jag köpte Hänt BILD för 19 kronor.

Jag har läst den nu och det ångrar jag,
den sög nog ur hjärnceller från mig med sin extrema idioti.

Den talar emot sig själv hela tiden, skriver fel saker
och sätter fel namn på kändisen under bilderna? ööh
okej den kosta lika mycket som en fransk hotdog så jag ska inte klaga.
Man får vad man betalar för
och just nu är mitt hår LÄCKERT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0