Från rymden till röven

Jag hoppas att detta inte blir ännu en dag i mängden,
en sån som glöms bort och försvinner.
Vissa dagar bara försvinner ut i rymden,
och man tänker aldrig någonsin på dom igen.

Man hade klarat sig lika bra utan dom dagarna.



Idag har varit lite speciell.
Jag gjorde ett stort nationellt prov i engelska som var svårt.
Jag skrev RÖV stort och rött över hela whiteboard-tavlan i klassrummet,
sen när jag skulle sudda ut det så gick det inte att ta bort
för det var tydligen inte en whiteboard-penna.
he he. mysigt


och ni minns den mintblå/turkosa jackan som jag förtvivlat slarvade bort?
Johanna köpte en ny till mig. Bara sådär.
Jag är helt stum av förvirring och glädje. Typ, tack!
I am one lucky bastard.


Dyker inte mina borttappade saker upp så köper nån nya till mig.
Den turen är nog en kompensation för att jag blev så jävla hårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0