Jobb igår. Skola idag. Jobb ikväll.

Igår stod jag 7 timmar och tog beställningar och betalt av kunder
samtidigt som jag stekte hundratals sillar.
Känns det som. Men jag stekte faktiskt sillar. Det är ingen metafor.

Idag har jag varit på banken. Nu har jag 160 minuters svenska.
Litteraturhistoria. Alla tre miljoner ismer och författare och pjäser och epistlar. 
Efter detta ska jag ha utvecklingssamtal sedan ska jag putsa silver och hjälpa kunder.
När jag kommit hem ikväll ska jag göra skolarbete tills jag somnar.
Jag måste.

Mina axlar trycks in i öronen för alla saker jag måste göra.
Ibland undrar jag om det är värt det.
Slackers och skolkare klarar sig ju fint. Eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det störiga är att om några år kommer du inte minnas nått från skolan alla ismer trängs undan, epistlar utplånas haha

Fy fan vad jag verkligen tycker synd om ALLA om går i skolan

2009-05-05 @ 12:32:47
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0