Stark tjej med håriga ben.

Morgonen rivstartades med en dusch, orakade ben som senare kom att bli rakade
och ett skärsår.
Regnet öser ner. Det var kul igår för att jag fick använda mina rosa gummistövlar,
men nu är det inte kul längre. Det är jobbigt att le när det spöregnar ute. 

Jag har nyss skrivit mitt livs sista matteprov. Det känns overkligt.
Jag kan tänka mig att fred på jorden känns ungefär såhär,
typ Jaha nu är allt jobbigt över. Vad ska jag göra nu?
Och så glädjetårar.


Ikväll ska jag ta hand om min kille.
Jag pussa och krama honom så kan känner sig riktigt älskad 
och massera hans stela axlar.
Sedan ska jag brotta ner honom och hålla fast hans armar och bita honom i näsan.



Idag regnar det.
I förrgår var det sol.
Då hade jag inte rakat benen än,
men jag var stark, såg ut såhär.






Stark tjej med håriga ben.

Kommentarer
Postat av: André

Regnet ger ändå något att längta efter, man saknar inte solen förräns den är borta ):

2009-05-06 @ 12:46:57
URL: http://jofre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0