Uppdatering från mitt liv.

Ja här kommer då en liten uppdatering
om vad som händer i mitt liv:

Torsdags: Stod i kassan och stekte sill i Åhus 7 timmar,
för att sedan festa järnet i Hässleholm, eller vasken (internt).
Fredags: Jobbade i Guldsmedjan från 10 till 15, festade sedan hela kvällen,
röjde hos Mazi samt i öltältet så armhålorna lökades.
Idag: Bakfylle-trött och möhippa = 3 powerking och 5 glas bål.
Mår inte kanon just nu.


Har förövrigt färgat håret i lite tuffa färger. det är ganska fräsigt.
nu orkar jag inte skriva mer då bokstäverna dansar jenka,
så jag blir helt förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du och pojken gjort slut? :O

2009-05-23 @ 21:10:06
Postat av: saga

Släng upp en bild på ditt hår vetja! :)

Tror du har rätt många sugna läsare som vill se det.

2009-05-24 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0