Rubrik som fan

här sitter jag med min lila tandborste i munnen
och lyssnar på skivan jag brännt till Siesta.
Just nu spelas Vagina av Bloodhound Gang. Genialisk låt.

har ungefär 25 saker kvar att göra innan Siesta,
och att blogga är inte en av dom. Men jag gör det ändå.

Här kommer några bilder från min händelserika långhelg.
Lägg gärna märke till min lite käcka hårfrisyr.



Viktor & Jag @ Jenny. Hade nyss jobbat i 7 timmar (stekt sill & servat kunder)
utan dusch. Håller ändå måttet  vad gäller att posa om jag får säga det själv.


Nathalie som bara blir sötare för var dag som går, och alla andra hos Jenny.


Början på en fest.


Älskar deras ansikten. Så fulla. Uttrycksfulla.


Fredag och fin kväll med flera destinationer. Detta är ett av mina favvogäng.
Två av dom är mina bröder. Avslöjar ej vilka.


Jag sitter på babyboo och leker fundersam ninja.


Hemma hos Mazi, "asfett" som vissa skulle säga. Lägg märke till Hanna.


Min underbara tunasandwich med extra allt, som jag fick hos daddy idag <3


Jag och daddy hade en pefekt söndag. Halva jag kommer ifrån honom, tänk det ni!
Och för ALLA er som alltid undrat hur jag ser ut utan smink på ögonen - voilá.


he he. peace till alla er där ute och fred på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0