Dagens tips + superfab vimmelbilder

Dagens  tips 1.
Om du är hyfsat attraktiv på pussmarknaden,
bär INTE rött läppstift när du går ut och festar.
Du lär se ut som en clown innan kvällen är slut.

Dagens tips 2.
Om du är bakistrött och det är riktigt stökigt på ditt rum och du MÅSTE städa,
ge fan i det. Det är inte värt det.



och nu
le vimmelpics <3


Tuggummit är då från Samaya Tobak i Tyringe, Extra strong mint heter det....


Störd psycho bild. Oemotståndligt lockande... Som en hägring i fjärran


JAG ÄR FABOLOUS, FATTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Min smexiga partysyster JANINA



JAAG ÄÄRR SÅÅÅÅÅ POPPIS OOH MAAAY GAAAWWD
skoja

men jag hade askul igår
dansade precis lagom skitmycket
märkte snygga killars ansikten med mina röda läppar
skrev autografer och ställde upp på idolbilder
kom hem vid fyra precis lagom nykter
somnade precis lagom ensam
allt är bra
asbra
<3

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Åh jag såg att du målar!!

Kan tipsa dig om den här bloggen, sjukt inspirerande för alla som gillar konst: http://artcantwait.blogspot.com

2009-11-01 @ 18:45:50
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0