Älska kontra avsky: Män


Älska

+ den så diskret sträva men ack så iögonfallande skäggstubben
+ adamsäpplets rörelse när de sväljer ett ord eller en kyss
+ de stora hårda bicepsen jag kan hålla fast vid i när jag håller på att falla
+ när det visar sig att deras händer är dubbelt så stora som mina
+ det lilla utrymmet mellan deras axel och bröst jag tryggt kan vila huvudet mot
+ rynkan i ögonvrån när de ler och säger att jag är fin


Avsky

- det faktum att de sagt samma sak till tjugo andra tjejer
- att de i nyktert tillstånd aldrig hör av sig,
men under berusning lyckas formulera åtta sms på en kvart
- tonen de får i rösten när de förklarar något "uppenbart", som var dreamhack ligger
eller om jag inte fattat att beckham spelar i arsenal nuförtiden
- bitchtits
- när de generaliserar tjejer, typ "tjejmusik" och "tjejprogram"
- den svettiga handen på min höft och andetaget i mitt öra när jag dansar. fuck off dude

Kommentarer
Postat av: Kalle

Snyggt. (Y)

2009-11-04 @ 16:23:19
Postat av: Kalle

Snyggt. (Y)

2009-11-04 @ 16:23:25
Postat av: Anonym

Avskyr individer av båda könen som

Generaliserar

2009-11-04 @ 18:52:31
Postat av: Jessica

Nu generaliserar du själv killar. Det är omöjligt att aldrig göra det :P

2009-11-09 @ 18:21:14
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0