läder och homosex, rött vin och havrekex

Efter tre goa timmars sömn körde jag och mamma till Malmö idag
för fem goa timmars möbelshopping. Jag lade mig tungt ner i alla sängar
och stora, amerikanska fåtöljer för mig att drunkna i,
så otroligt trött, plågsam och faktiskt lite heartbroken.

Nu är jag så utmattad att jag varken orkar prata eller tänka.
Kvällen igår var väl sådär. Sjukt va,
första "sådär" partykvällen på väldigt, väldigt länge.
Antagligen för att förfesten halvsög så jag blev opepp, och lite andra omständigheter.
känslor suger.
är trött på att offentliggöra mitt hjärta och hjärna här hela tiden.
Fattar inte hur ni orkar med mig.
Här kommer ändå lite bilder, för jag älskar bilder.

Helt oplanerat hade både jag och Janina valt rött läppstift kvällen till ära.


Korttrick - i brist på action


Johanna Dahlén, jag älskar denna bild. Kan inte sluta le


Sedan mötte jag Jenny utomhus och vi drack en flaska vin på 20 minuter.
Fast mest hon, som ni ser :) sötis, och visst är det fint att vara blek?


sedan blev det såklart dans. fan vad folk där var.
pallade knappt med det och drog rätt tidigt.
Ikväll är jag ensam och tyst, och det är väldigt skönt.
Tråkigt men nödvändigt. Hör av dig om det är nåt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ha ha bilden blev lite som jag tänkte mig, fast jag skulle sett mer full och "bonnig" ut.

Typ legat bland alla ölburkarvinflaskorochdiversealkoholhaltigadryckesförpackningar

2009-11-29 @ 17:33:37
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0