"I guess I've been busy" och vimmelbilder

"Varför har du aldrig varit med innan?" frågade Johan Andersson.
Kunde inte svara på det. I guess I've been busy hade jag svarat
och ryckt med axlarna
om det var en klyschig hollywoodfilm.

Överlag var det en bra kväll/natt. Tack Hanna för att du stod ut med mig
när jag hängde efter dig som en vante i ett snöre.

Alienation är ett ord att använda för att beskriva den känsla jag hade.
Alienation. Att känna sig som en alien.
Och är det umgänget som inte kan hantera mig,
eller är det jag som inte kan hantera dom?

För vid tre tillfällen på förfesten fick jag repliken kastad mot mig
"Kan man inte skämta med dig eller?"
Antagligen för att jag inte skrattade åt deras skämt, 
utan för att jag sarkastiskt och med ett grav-allvarligt ansiktsuttrck
skämtade tillbaka
men det uppfattades inte som skämt utan bara attityd
så det blev bara anti-klimax.
Ni hade fattat om ni var där.

Inne på harrys träffade jag fem för fulla män, bekanta
som losade points i min respektskala, för att dom helt enkelt var för fulla.
usch.

Det var en fin kväll iallafall. Rolig, knäpp och fartfylld är adjektiv jag kan använda.
Om festnatten igår var en färg hade den varit mörkt turkosglänsande.



Bilder yaay



partybruden och partybruden


före festen


lilla Harry's lilla dansgolv i lilla Hässleholm.


mjaaaaaau.
nu ska jag äta en gräddbulle och vara social med min fina söta familj. 
byyyeeeeeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0