En hälsning till SD-töntarna från Timbuktu och Promoe

Dölj era budskap väl, era kräk
Beyond logotypen ni är vad ni är.
Och det värsta som kan hända är väl det som redan händer
Att massa nya svenskar härstammar från andra länder

Och vi skulle ge er Sverige tillbaka va?
vi vill skicka folket tillbaka va?
Så jävla ologiskt och ogenomtänkt
Som om ni hade patent på vad som kallas svenskt
Svenskhet förändras ständigt och jämt
Och har gjort så, enda sen den dagen Sverige fick en
gräns.




Vem städar dina golv?
Vem ska göra din kebab?
Vem ska göra mål i VM?
Vem ska köra ambulans?
Vem ska vidga dina vyer?
Vem ska lära dina barn?
Vem ska föra Sverige framåt när du bara vill tillbax?


Kommentarer
Postat av: Anton

Ajaj, att Promoe var kapabel att knåpa ihop en sådan sörja kunde jag förstått, men Timbuktu!



Vem skall städa mina golv, och vem skall servera mig kebab? Jadu.. det skiter jag fullständigt i, så länge det är en trevlig människa!

2009-11-11 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0