Kan inte alla kvällar vara som i fredags?

Det är helt underbart att dansa när kroppen vill det, och jävligt skönt.
När musiken pumpar in i kroppen och påverkar det centrala nervsystemet
(med sällskap av fem glas vin minus två glas vatten),
då blir det så otroligt tillfredsställande att röra sig till musiken, och av ren reflex
svänga med lemmarna, stampa med fötterna, nicka med huvudet
och kanske jucka lite med höften om det känns rätt.
DET ÄR SÅ...
Uppfriskande. Berusande lyckorus, fan vilket bra ord!
LYCKORUS!!!!!!!
lyckorus lyckorus lyckorus

Fredagskvällen och natten var bra, om jag ska vara måttlig och försynt
men ärligt talat, den var riktigt jävla trevlig och rolig. 
Tre utmärkande händelser av kvällen:

1. Janina försökte mot de sena timmarna lura mig att hon börjat dricka vatten
(hon behövde verkligen det), och när jag skulle lukta i glaset "vatten"
så slängde hon det i ansiktet på mig. Det var inte vatten, utan vitt vin.
Självklart skulle hon straffas, så jag brottade ner henne på golvet,
och hällde mitt glas vin över hennes
tröja. DET VAR KUL!

2. Inne på Harrys klockan 00.30 var där ca 30 pers,
och 3 stycken människor på dansgolvet (jag, Janina och Dennis)
En halvtimme senare gick det knappt att dansa alls så trångt det var :D
GÖTT

3. En explosion av bilder! Här är 4 av de 200 som togs.


Ruter kung och jag.


Zoolander, bitchblickslick och jag, lite nonchalant sådär haha.
naj vi är inte seriösa okejjj


lägger bara ut denna bild för att jag och Janina ser sjukt fab ut.


(are we human, or are we dancers?)


Jag har en känsla av att jag i framtiden kommar att se tillbaka på denna tid,
som den roligaste tiden i mitt liv. Men man vet ju aldrig.
Kvällen avslutades klockan halv tre i en bastu. Ja, bokstavligt och helt ärligt talat
i en bastu. sauna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0