LÅT MIG VARA SOM JAG ÄR OCH GÖRA DET JAG VILL

dom säger att jag måste sluta lägga ut hela min själ på internet, dom skulle bara veta hur liten del av min enoma själ detta är. Det finns tusen miljoner fler faktorer än de jag berättar om, som härjar i min hjärna. Men de bara klagar för att jag "blottar" mig. Påstår att jag är ointelligent och har dåligt självförtroende, bekräftelsebehov.

Och om det är så då? Vad ska jag göra åt saken?

Nakenbilden skulle vara vacker, inte stötande. Och den togs av min vännina i syfte av att få VG i mediaproduktion B. Hade det varit en man så hade det inte varit NÅGON BIG DEAL alls. Män kan för fan lägga ut helbilder på sigsjälva nakna bakifrån utan att någon rynkar pannan. Men när jag gör det så blir det ett jävla liv. Jag är så jävla förbannad.

Okej, jag ska sluta med allt dehär nu. Sluta vara djup, känsloblottande, sårbar.
Bli mer som kissie, skriva om ytliga saker.

idag var jag i skolan. sen gick jag hem. slut.
(tss. inte en chans)

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej på dig!!!

Strunta i dem som säger en massa saker om vad du ska och inte ska göra.

Du är en helt underbar pärla och jag blir väldigt glad varje gång jag ser dig på stan...

När det gäller din blogg, tycker jag du skriver med en enorm charm och personlighet.

De som säger en massa om att du inte ska blotta dig med mer....

Orsaken till att de säger så, är nog att de har själva inget liv som de kan hänga ut.



Kram på dig, stå på dig!!!

2009-11-30 @ 19:20:45
URL: http://cheezes.blogg.se/
Postat av: helena

om du gör det blir jag nog tvungen att ge dig en käftsmäll melissa! inte sluta, man förknippar dig med all härlig frispråkighet, and THAT my friend, är jävligt värdefullt och bra. (Haters finns tyvärr alltid) så kör hårt bara

2009-11-30 @ 21:22:41
URL: http://helenasometimes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skit i va fan andra tycker, om dom nu tror att du skulle vara osäker, bekräftelsebehov eller vad det nu kan vara, sooooo WHAT!! då kan dom ge fan i att läsa just din blogg!!



Så länge du vet vad du är eller inte är så SKIT i andra. Tänk på att det är bara du som gäller i din värld, för det är fan ingen annan som bryr sig eller kan styra den så som du he he

2009-12-01 @ 12:08:55
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: Kalle

Nej, var dig själv. Var som innan. Du är bra som du är! :)

2009-12-01 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0