Music is my boyfriend

Låtar som:
..har gjort mig glad: Röyksopp – Happy up Here
..har gjort mig ledsen: No Doubt – Don’t Speak
..jag vill dansa till: Village People - YMCA
..jag vill dansa ännu mer till: Michael Jackson – Beat It
..lugnar ner mig: Nirvana – Something in the Way
..jag lyssnar på för att bli pepp: Moneybrother – Guess whos gonna get some tonight
..påminner om min kärlek: Vapnet - Thomégränd
..påminner om gamla tider: Wyclef Jean - Two wrongs
..påminner om ångest: Kent - Beskyddaren
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Ramones – Needles and Pins
..är väldigt, väldigt bra: Red Hot Chilipeppers - Snow
..lyssnas på i ilska: Ebba Grön - Beväpna Er
..jag lyssnar på när jag är kreativ: The Beatles – I Want You (she’s so heavy)
..påminner om sommardagar: Visa Vid Vindens Ängar (Håkan Hellström)
..påminner om våren: Bob Dylan – Tangled Up in Blue
..påminner om en bra film: The Stranglers- Golden Brown
..jag lyssnade på när jag var 13: Håkan Hellström – Nu kan du få mig så lätt
..jag lyssnade på när jag var 15: In Flames – Cloud Connected
..jag lyssnade på när jag var 17: The Distillers – Beat Your Heart Out
..jag lyssnar på just precis nu: Oasis – Stop Crying Your Heart Out

Låtarna är länkade om det var svårt att förstå.
Klicka gärna och lyssna om ni orkar.
Musik är bättre än kärlek.   


Kommentarer
Postat av: helena

åh dont speak! vad längesen jag hörde den.. fin lista förresten

2009-11-19 @ 12:15:23
URL: http://helenasometimes.blogg.se/
Postat av: vivvi

The stranglers - golden brown. SNATCH! Awesome film indeed!

2009-11-24 @ 14:04:11
URL: http://offthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0