Top 3 anledningar till att jag inte sov en enda minut inatt

1.
Prasslandet i väggen som skapade vanföreställningar och skräck
över den muterade, halvruttna familj som jag ibland tror bor i min vägg

2.
Tung, hård ångest och rädsla för framtiden, ansvaret och den skrapande,
icke undvikbara besvikelse av att mina drömmar aldrig kommer att slå in.
JAG VILL INTE HA ETT NORMALT LIV, JAG VILL INTE JOBBA,
JAG VILL INTE VARA BEROENDE AV PENGAR JAG VILL INTE BLI VUXEN!
JAG VILL BARA HA KUL OCH VARA KÄR HELA LIVET JU!!!!!!!!!!!!!

3.
De starka drag i hans ansikte, gesten när han svänger med huvudet
och blottar den aptitretande halsen
och sedan den perfekta jävla kroppen han har

det håller mig vaken om nätterna. Tankarna stänger aldrig av.
Nu är jag i skolan, trots att jag inte sovit alls inatt,
efter skolan ska jag jobba, efter jobbet ska jag gå på bio
efter bion ska jag träna
efter träningen ska jag knyta en fin liten snara och hänga mig själv
(alternativt ta en bit mat och logga in på facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0