Vitt vin, rött vin, godisklubba, isbitar, två timmar av konstant dansande och poliser som såg kamerablixtar

Kvällen igår innehöll allt som jag tycker om.
Ska inte ens lista upp sakerna, det räcker att jag säger allt.


Janina (min fantastiskt kompetenta partysyster), var flitig och drack bara vatten
med mycket is, så vi körde hem till Tyringe inatt
till tonerna av Kent - Dom Andra. Hade inte alkoholen haft sin bedövande effekt,
så hade jag fått behagliga rysningar i hela kroppen. Istället tänkte jag
"Detta har fan varit en av de roligaste kvällarna i mitt liv."

Att polisen stannade oss för en kontroll mitt i natten
gjorde allt bara ännu mer hilarious.
"Vi tyckte vi såg kamerablixtar..." sade poliserna. Bilden finns längre ner.


Varenda minut av kvällen var händelserik, givande, intressant, rolig
och sjuk på ett sjukt bra sätt.
Ibland på fester brukar jag gå in i badrummet en minut
bara för att komma ifrån allt, vara för mig själv en liten, liten stund. Slippa le på fake.
Igår var jag inte på dass en enda gång från klockan 23 och 02.30.
Jag hade för roligt, för mycket annat att göra. Ingen tid att slösa!
Haha.


Förfesten var fantastisk, människor var så roliga och glada, pratade!
Killarna satt INTE tillbakalutade i soffan med en öl i handen
och studerade tjejernas exotiska dans, NEJ,
alla pratade, dansade, skrattade, drack och fjamsade.
En kille, vi kan kalla honom Karl för jag tror att han heter det,
berättade intensivt och passionerat för mig
om hur han föraktade och avskydde kvinnornas situation i arabvärlden.
Han visste inte ens att jag är engagerad feminist. Han bara prickade så rätt.
Det var imponerande. 



Nu känner jag att det krävs lite illustration nu så ni orkar mata er igenom detta inlägg.


Mimmie, jag, Hanna och den där killen som jag gled ifrån efter midsommar... :(
Men vi tog igen det genom ett djupt samtal på säkert 30 sekunder.


Det händer så mycket på denna bild. En bild som denna säger mer än rätt många ord.


Min fina drink bestående av: Vitt vin, håller på att ta slut.


Janina hämtade mig och körde till INGENSTANS. Det tog en halvtimme att hitta dit,
Vi stannade i fem minuter, sen drog vi till Harrys.


Jag öste på rätt bra, är fullkomligt nöjd med extasen jag lyckades framkalla,
med svetten som konserkvens.


Jajävlar vad vi dansade. Öste. KÖTTADE kan man nog säga också. Dansgolvet var fullt.
Har nog aldrig dansat oavbrutet så länge innan. DET VAR ROLIGT!!!!!!



Och bilden som fick polisen att stoppa oss
får avsluta detta excentriska blogginlägg.




Kommentarer
Postat av: jossi

du är så snygg melissa :) hihi det är kul att kolla på bilder på digdigdig!

2009-11-16 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0