Dehär med bantning, viktras, dieter och kaloriräknande... Det är ett jävla påhitt

Så går du ner i vikt, Så håller du vikten, SÅ minskar du din BMI
SÅ DÖR DU AV HJÄRTINFAKT EFTER ALL STRESS OCH PRESS FRÅN ALLA HÅLL


Mitt tips till alla är: SKIT I DET!
Ju mer du tänker på din vikt och din idealvikt, ju mer växer ångesten
och du börjar tröstäta, du känner att behovet av mat blir starkare
och lusten att motionera är obefintlig. Självförtroendet avdunstar. 
Så bara GE FAN I ATT TÄNKA PÅ DET! Don't worry be happy

Bli inte besatt i ett korkat mål. "ååh jag vill se ut som victoria beckham" BLÖÖÖÖ
Jag har gått ner från 54 till 49,5kg genom att inte bry mig.
VISST jag gnäller ibland över fettbuken efter en stor portion tacos,
men jag måste känna mig fet och ful ibland för att uppskatta de dagar
jag känner mig totally fabolous.

Sedan hoppas att människor inte dömer en efter om man väger 45 eller 75,
är man fräsch och har en jävla skön personlighet så kvittar det nästan vad man väger.
Och tycker inte folket det, skaffa bättre folk att hänga med.
Jag personligen tycker att många tjocka/kurviga kvinnor är väldigt mycket finare än smala.
Beth Ditto och Kelly Osbourne innan hon blev smal. Sjukt fina kvinnor.
Jag hade hellre hånglat med dom än Gwyneth Palthrow eller Keira Knightley,
alla dar i veckan och då är jag helt ärlig. Men det är kanske bara jag.



(måste dock tillägga att jag mest gillar väldigt smala män)
he he. DÄR FICK NI FÖR 3500 ÅRS AV FÖRTRYCK SUCKAS!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Shiet, 49,5kg? Det är jääävligt lite! :O Jag väger runt 87kg och visst, jag är 197 lång också så mitt BMI är typ perfekt. Men det skiter jag i. Jag vill bli tyngre! :D Mest muskler i och för sig men muskler på tjejer är också najs, även om det är subjektivt. :P

2009-10-23 @ 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0