Det är något speciellt med festival.



Människor och tält ligger tätt
kyssar alkohol langos svett

sunkigt sex hög musik
festival moshpits vild publik

utan bekymmer vackra vi är
utan press oro besvär

bas trummor sång hopp
gift och synd i mitt blodomlopp



Copyright Melissa Linde Svantesson 2009


<3 <3 <3 <3 <3 <3















Jag blir så full och längtn och lycka
när jag ser dessa bilder.
Det borde ni också bli. 

Det bästa jag vet är upplevelser, gemenskap, humor och musik.
Vilket är några av ingredienserna i en lyckad festival.
Vid inget annat tillfälle kan man uppleva så många bra saker på så kort tid.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Wonderful life!

2009-10-05 @ 00:30:44
Postat av: tyraelvira

nu blev jag också längtig. och din första text där var ju helt awsome!

2009-10-05 @ 00:51:41
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Kalle

Du glömde: halka i leran på en SMK-koncert. Gillar bilden på mig som är precis efter jag gjort det. Kul att jag är så mycket längre. :'D Åh. Mer festivaler! :(

2009-10-05 @ 03:14:25
Postat av: lisa

ååh så sant!! jag vill på festival igen <3

2009-10-05 @ 20:51:52
URL: http://lisasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0