Det skulle ju bara bli en lugn myskväll med vännerna...

Men jag hade mina aningar om den eventuella cirkus som kunde framträda.
Och cirkus blev det, med vackra dansöser, djärva akrobater och galna clowner.
Någon försökte tämja ett lejon. Någon hoppade genom eld. Spännande,
vackert och ÅÅÅÅH SÅ ROLIGT



Det enda minuset på festen var att femton helt okända människor
bara gick rakt in i festen och började hänga, visst dom flesta var trevliga 
men dom visste inte ens vem värdinnan var. Vad fan, vet hut jävla dorks.
Tur vi blev av med dom efter ett tag iallafall.



De flesta däckade tidigt (innan klockan 04.30) som var min festar-finishline då.
Runt tre tyckte jag att de sovande prinsessorna skulle straffas, och hällde oboypulver
i huvudet på några av dem. Plötsligt blev jag väldigt impopulär,
men på något pervest sätt var det värt det.


Dagen därpå fick jag oboypulver tillbaka i ansiktet
när jag var inne på min tredje timmes skönhetssömn.
Har faktiskt fortfarande lite oboypulver i höger öra.














Jag tror jag ska bli professionell partypingla när jag blir stor.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Skådar mitt norra öga Johanna och Mattias på näst sista bilden? :D

2009-10-10 @ 22:44:34
Postat av: mel.

jag tror att snubben hette McDonald i efternamn.

2009-10-10 @ 22:55:07
Postat av: Johanna

Du jag skulle varit där då skulle dom varit borta på tre sec he he. . .. Jag är bäst på att få folk att känna som ovälkomna, om jag lägger den sidan till ;)

2009-10-11 @ 17:35:40
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: josefine

nejmen igen vad underbar du var på alla dessa bilder! haha :')

2009-10-12 @ 09:40:00
Postat av: Kalle

Ajuste. Har fått reda på att festen jag egentligen skulle dragit till i fredags var den festen som hamnade hos er sen. Haha. :D



Och visst är det Mattias McDonald! :)

2009-10-12 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0