Det var tider det.

Jag hatar och älskar nostalgi.
Älskar för att den är älskvärd, underbar, för att jag nästan bara minns de bra sakerna,
"allt var bättre förr" och "det var goa tider det".
Hatar för att jag aldrig någonsin kommer kunna komma tillbaka, inte ens för en kort visit.
även om jag saknar den tiden så att det svider, får jag aldrig uppleva samma igen. 
Går att jämföras med om jag fryser och suktar efter värme
men det är fem hundra ljusår hem.




Bilder från förr.




15 år. Brådmogen som fan
. Fick höra att jag såg ut att vara typ 22.
Nu får jag höra att jag ser ut att vara 17.
Jag var besatt i att fota mig själv och lärde mig lite photoshop.
Lunarstorm och Björket var en stor del av mitt hippa liv.
Ett tag var jag tokig i Top Model och ville på fullt allvar bli fotomodell,
och ett tag var jag bisexuell och kommunist och allt dedär jag inte visste nåt om. Ha.
Ha.






Anarkistmärke och "antingen bryr du dig eller inte". Jag var sån.
Sjukt artistisk, ambitiös, engagerad, alternativ och poetisk tjej. Tyckte jag.
Detta var långt innan någon någonsin hört talas om fenomenet "emo".
Jag bara var.









Och JAG OCH HANNA VAR BÄSTISAR DÅ MED!!!!! <3<3
olika som chips och godis, men passar ändå så bra ihop.






och som avslut, lite SIESTA 2006
för jag var där, Advance Patrol var där, fucking HENRIK BERGGREN var där,
och allt var romantiskt, förbjudet och spännande.








Campingen var annorlunda då.
Allt var annorlunda då.

Kommentarer
Postat av: Saga

tänka sig att jag följt dig så länge & fortfarande har samma fasta åsikt om dig. Du är EGEN, fantastiskt beundransvärt.

2009-10-14 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0