hoppas detta lockar lätt och tolkas rätt på ett moget sätt.


Sen var det ju dehär med emotioner
varför vi ska hålla oss borta från erogena zoner
rytmen från pulsen och lockande toner
små aptitretare blir stora portioner

kemi och biologi är en mani 
sociala ämnen vi lätt blir galna i
fysik och rytmik i synk är mystik
fängslande men jävlar vad det saknar logik


Så jag är vill avskaffa oskrivna reglers tjat
allt ska vara så moraliskt korrekt och ogenomförbart
kanske lika bra med celibat
man vill ju inte verka desperat



(och ingen tar intiativ fast båda vill
och vi är rädda för allt som vi tror hör till
rädda för ansvar efter stundens hetta
men tydligen bryr jag mig lite
för jag skrev ju allt detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0