Nu har jag handlat kläder IGEN.

Egentligen skäms jag,
sedan skäms jag för att jag skäms
och slutar skämmas. Jag vägrar.
När jag provade dagens inköp framför spegeln i rummet
fick jag en liten ego-kick och ville leka ytlig modebloggerska
trots att jag hatar mode. (men älskar kläder)
Här har ni skiten.


Hög midja, ljusa, stentvättade jeans från nåt så simpelt som cubus.
Som jag letat febrilt efter såna jeans, känner att åttiotalet vill tillbaka till mig.
(vill inte ha nåra jävla jeans-wannabe-leggings heller)...
och snygg tisha från Zara. Supercheap alltihopa. Love.
Trots att jag ser rätt sick and tired ut på bilden. 

+ Myskofta från Only.


Rock/jacka från BikBok.
Älskar hur jag försöker se ut som att jag inte vet att jag blir fotad.

Huvudet åkte av på det andra fotot av minst 5 olika anledningar.
Vet inte om jag nånsin kommer använda denna klädsel,
men en del saker är jag bara tvungen att köpa. Detta var en sån.
Med mycket pärlor och Dr. Martin-kängor kan det bli sjukt nice enligt mig.


Köpte dessutom ett par halvtråkiga men välbehövda vinterskor.
Det hela gick på enbart 1300:-, helt sjukt. 
Jag är mästare av alla budgetshoppare. 
Kanske därför jag har runt 100 T-shirts
, helt utan att överdriva.  





JAHA det var ju ett tråkigt inlägg.
Skriver kanske nåt roligt senare. Byyyeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va riktigt nice de du trodde du inte skulle använda !

2009-10-20 @ 21:22:27
Postat av: Kalle

Riktigt snyggt!

2009-10-20 @ 22:25:52
Postat av: Oskar

Koftan var snygg som fan

2009-10-21 @ 00:08:57
URL: http://augustburnsred.blogg.se/
Postat av: josefine

åh pärlor och dr. martens, aldrig tänkt tanken men vad fint det hade varit!!! :'''''''') AH! nu kom jag på att jag fått ett sms av dig, måste svara på det vänta lite.....

2009-10-23 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0