Vi vill vara glada idioter och med på vimmelbilder

Josefine sa med förvåning i rösten Människor blir så hänsynslösa när dom är fulla!
Ja det blir dom verkligen. Tappar omdömet och allt dedär,
blir odrägliga, själviska, dumma, patetiska.
Och ändå dricker vi, trots att vi blir såna. Eller dricker vi kanske för att vi VILL bli såna?
Rätt sjukt när jag tänker på det.

Men ja, festen var festlig. 
Människor med olika karaktärer
var först som äggulor som envist låg helt kompakt för sig själva i den ljumna mjölken
för att sedan med nyfikenheten och alkoholens magiska kraft blandas till en lummig smet.

ALLA var fina.
Med handen på mitt iskalla lilla stenhjärta kan jag djupast ärligt påstå
att ALLA var fina på festen igår.
Vackra, snygga, klockrena och unika.

Men nu det ni alla väntat på
tadaaaaaaa
VIMMELBILDER



Cool rockbrud Jenny och oskuldsfull tönt Hanna.


Ja jag blev ju då nån slags halvdan hiphopbrud med grills och bling.
Här med två stiliga läkare. Dom var ännu stiligare i 3D.


Chicken and maid sitting in a tree... <3


välkommen till supersnälla happyland typ.


Lite närmre de sena timmarna här då.
Peruken passade ju mig alldeles utmärkt, Josefine är fin cool unikum singularis
och redneck-dude är hård som sten.


Tack Ellen och Josefine, och grattis till att ni klarat av att leva i 18 år.

Nu ska jag bakischilla några timmar trots att jag inte är ett dugg bakis,
för att sedan återgå till att vara FABOLOUS
och dansa all night long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0