De kisar lite med höger öga, sedan säger de "Vet du vem du påminner lite om?"

Jag har funderat.
Ganska ofta får jag höra att jag påminner om någon, liknar,
en bekant eller kändis. En del människor tycker det är irriterande,
JAG däremot blir skitglad när jag får höra att jag är lik någon,
speciellt eftersom det oftast är skitcoola kvinnor jag förknippas med. 

Några jag fått höra att jag påminner om den senaste tiden är



Annie Lennox, fick höra det på en fest i Augusti.
Håller inte med men tar det som en fet komplimang.


Celine Dion, har jag fått höra många gånger.



Cher. MMnjah.

även denna fantastiskt snygga kvinna fick jag höra att jag var lik senast igår



Madonna.



Och sedan Kitty Jutbring, men det är väl allmänt känt numera.



Men jag vet inte. Jag trivs med att påminna några folk om kända människor,
och jag gillar tanken att människor tar sig tid att titta på mig så pass engagerat
att jag börjar påminna om någon annan.
Jag tar det som en komplimang helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Kalle

Klart! Du påminner om alla de kvinnorna men trots det har du något unikt i ditt utseende. Var stolt! :D

2009-10-05 @ 02:45:15
Postat av: Johanna

Ha ha fan va jag måste vara looser då, jag är aldrig lik någon :P



och DU, nej vi kommer nog aldrig träffas igen. .

så du vet. . .haha

NEEEEJ jag skojade bra (skit rolig jag va då haha. . .eeh nej)

Men meeeen i alla fall vi kan ju bara messas. jobbar denna helgen som kommer sen är jag ledig nästa tyyyyp



fred ut

2009-10-05 @ 16:05:48
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0