Hellre genuin än populär, kanske.

Det är svårt att skriva saker som är lätta att anpassa sig till, lättillgängliga, ytliga grejer
som dagens lista, kändisfoton och shoppingtips,
när mina tankar går betydligt djupare än så.

Det är svårt att leva upp till era förväntningar/förhoppningar
när jag är så komplex och grubblande. För inte vill väl ni läsa om min dödsångest?
Visst skiter ni i mina fobier och sorger.
Kan jag ens klaga om det? Jag käkar ju inte ens antidepp.
Jag går inte ens till en psykolog. Jag har inte problem. Jag är fullt normal.
Precis som alla andra idioter.

Detta kan inte vara attraherande. Jag kan inte tro det.
Vem är jag egentligen, vem är jaaaaaaag, VEM ÄR DU TJEJEN
KAN NÅGON SÄGA FÖR JAG VET FAN INTE
VEM ÄR FRÄMLINGEN SOM BOR I DENNA MEDELMÅTTIGA KROPP
TA BORT HENNE HON ÄR SJUKT JOBBIG OCH DOM SÄGER TILL MIG
sluta skriva med versaler du verkar ju efterbliven.








This is some cp shit dude.
jag har mina dagar.

imorgon kommer jag att vara glad igen för då är det myskalas hos jenny
och ingen tid att tänka på bekymmer och besvär
som jag egentligen inte ens har, så det är bara att sluta whina om det.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha, vafan! Inte attraherande? Alla killar tycker inte om blåsta tjejer som inte tänker på livet. :P

2009-10-09 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0