Ett svar på en kommentar som gjorde mig mållös.



Den kommentaren fick jag för en liten stund sedan.
Svaret på frågan är: Nej, hima. Jag är inte turk. På vilket sett verkar jag vara turk?
Är det mitt skandinaviska utseende eller mitt sätt att skriva korrekt svenska?
Jag förstår inte. Jag googlade på Turkisk kvinna och fick fram bland annat denna bild.









Jag kan dock förstå Hima lite. Jag har en knöl på näsbenet från mina italienska rötter.
Det var kanske det hon tänkte på, och att jag heter Melissa.
Melissa är ju ett internationellt namn, dock kan ni gott veta
att jag är amerikansk/svensk medborgare. Jag har delat medborgarskap
eftersom min pappa är amerikan. Hans farfar är italienare, därav knölen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan skriva korrekt svenska fast man är turk

2009-10-08 @ 10:03:15
Postat av: hima

oj förlåt men jag menade inget illa =( jag tyckte du var så snygg ;) förlåt !! <333

2009-10-08 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0