I love Beth Ditto

Jag har blivit fäst och trånande besatt igen, av en kvinna som heter Beth Ditto. 
Hon är så enormt musikalisk, rivig, unik och vilken stencool jävla attityd kvinnan utstrålar.
Jag önskar att jag hade samma självkänsla och attityd som henne.
Och jag tycker att hon är svinsnygg. Jag hade lätt hånglat upp henne en rökig, het lördagsnatt.

Däremot,
om hon verkat deppig och klagat på sitt utseende, sin vikt, så hade hela charmen försvunnit,
men det är så tydligt att hon gillar sig själv. Då gör jag också det.
Beundransvärt. Insiprerande.




Denna video. FY FAN VAD BRA!!!!!
Jag skiter ner mig vilken jävla karisma och power kvinnan har.






Girl, YOU ROCK!
STOR insperationskälla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0