ka tching please

Pengar pengar pengar.
Jag önskar att jag hade obegränsat.
Då hade jag rest. Spainen, Egypten och Paris i November.
USA till våren, tre veckor. Los Angeles, San Diego, Las Vegas.
Shopping shopping. Upplevelser. klick klick skratt.
Äventyr. Livet. och det enda som förhindrar denna dröm att bli sann är
pengar pengar pengar.  



fast egentligen vill jag ju tro att materiella ting inte föder lycka.
men sometimes I change my mind






Här var jag glad. Pina Colada på en kritvit strand i Florida.
Helt okej alltså. GAH gimme gimme


Kommentarer
Postat av: Kalle

Ja, ibland tänker jag exakt samma sak. Bygga ett jättestort hus och samla massa bilar. Det hade jag njutit av. Samtidigt som man hade resurserna att göra PRECIS vad man ville.

2009-10-11 @ 19:53:51
Postat av: Johanna

Tyvärr är det nog så att pengar gör en lite gladare

(eller mycke) dela för att man slipper bekymra sig över en jävla massa, så det kanske underlättar mer.

Jag är i alla fall gladare när jag har pengar, det ger mig mer möjligheter . . .T Y P

2009-10-12 @ 10:13:52
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0