Kvällen igår var över mina förväntningar, men dom var rätt låga.

Jag är nog en annan "festtyp" än den jag förväntades vara igår, i den situationen,
i det umgänget. Jag gillar crazy, hype och power. Blir så lätt rastlös och seg.
Jag är väl lite oflexibel in that way.
Sedan var det några speciella omständigheter med, några distraherande saker i min hjärna,
bekymran, stress och lite, lite olycka.  
Annars hade jag säkert fått ut ännu mer av kvällen.

Här kommer några bilder iallafall,
hur lite ni än bryr er.



Det var nåt vajs med tåganslutningen mellan Hässleholm och Tyringe,
så jag och Hanna var de enda passagerarna på hela tåget, fick åka gratis
OCH lära känna denna otroligt unika tågvärd (även självutnämnd uppfinnare), Bengt.
Obligatoriskt turist-foto var ett faktum.



"Supar-kortspel", inte riktigt min grej. Jag är mer pratamedfolk-typen på fester.
Det hindrar mig dock inte från att använda korten som rekvesita när det ska poseras.
Jenny är också rätt smexy.


En lugn liten fest.



Jag och gnomen fick oss en väldigt speciell lapdance.
Killen Arvid SLET av sig tröjan också, oh yes he did!




spice spice.
Skriver mer sen. troligtvis nåt deppigt eller aggressivt.
Är inne i en sån liten svacka nu. Skott i pannan, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0