Melissas Anti-lista från A till Ö

För er som inte fattade rubriken,
det som komma skall är en lista över saker jag inte tycker om
från A till Ö då, alltså hela alfabetet.
Alfabet är förövrigt ett rätt roligt ord, alfa-bet. he he



Amy Diamond
Basshunter
Centerns partiledare
Djurplågeri
Existenz
Förutsägbara kärlekskomedier
Gropar i osten
Hiphop-musikvideos på Mtv
Insekter med långa ben
Jag vet inte
Konservatism
Lamt folk på fester
Män med sån överlägsen jävla attityd
När du kollar så obehagligt på mig
Ojämställdhet
Porr och pyttipanna (kan inte välja vilket jag gillar minst)
Q
Republikaner
Sverigedemokraterna
The Hills på Mtv (man måste va rätt korkad om man tar det programmet på allvar)
Utviksmodeller
Våld
X
Ytliga bimbobloggar
Z
Å
Äckliga gubbar som dreglandes ger en komplimanger på tågstationen
Ölstank på morgonen när jag är riktigt bakis




Det kommer en motsats till denna lista nån gång,
över saker jag TYCKER OM, från A till Ö.
Man vill ju inte verka anti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0