Min kompis Josefine Johansson är tokig, sinnesrubbad, nuts och alla andra synonymer till ordet GALEN

Jag halvlåg i soffan med mjukiskläder och täcke på underkroppen
och avnjöt internet och TV-reklam, samtidigt som jag funderade över om jag skulle raka
benen ikväll eller imorgon bitti, då min vän Josefine Johansson ringde.
Hon frågade hur läget var och så, och jag sa att jag var pepp inför kommande kväll,
och då sa hon "Vill du omvandla peppen till vahettede... POWER???"
"JA!" Sa jag, följt av "Eeeh va?"





Sju minuter senare stod jag ute på gatan med tre lager kläder,
halsduk, vantar och ånga ur munnen beredd på en powerwalk.
Och Powerwalk blev det! Det hela kändes som en E-type låt baklänges, speedad.
SÅ FETT MYCKET POWER!!! och rätt mycket nonsense prat.





Tur att jag har en galen kompis som lurar ut mig mitt i natten för att bara gå.
Bara sådär.




Här går vi inte, men det var det enda fotot jag har på oss tillsammans.
Föreställer oss en sleden tisdagskväll när vi sitter hemma och tar det lugnt då, som ni ser.

Kommentarer
Postat av: josefine

du är så många saker <3<3

2009-10-03 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0