Nu förstår jag INGENTING

Jag fick ett halvt hjärtstillestånd när jag såg hur många som har läst min blogg idag.
165 personer!?? Vad fan? Har min blogg blivit länkad någonstans?
Har nån lagt in en annons i Norra Skåne?

165 är kanske inte så mycket tycker ni,
Aset Kissie har ju runt 90 000 läsare genom att låtsas vara en extremt ytlig superbitch,
men att jag har 165 läsare genom att bara vara radikala Jag.... Woot? Vilka är ni egentligen?


Jag har haft 30-50 läsare i ett år,
och på ett dygn har jag plötsligt 165?????
Det är egentligen inte många
men för mig är det.



WHAT
THE
FUCK
hände


Men jag klagar inte.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha, Kissie kanske inte låtsas! :D Men usch. Hon är verkligen allt en tjej/kvinna inte ska vara. -.-

2009-10-06 @ 00:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0