Söndag - ni vet vad det innebär!

Illustration och upplysning från/till Jennys juvliga 19årsfest.
Man fyller ju bara 19 en gång om året! En bra anledning att fixa party tycker min krets.


 
Jag plockade fram kameran för att fota Eric och Hanna,
Eric lutade sig mot Hanna, stolen välte och jag knäppte av ett fantastiskt foto.




Jenny, min goda kamrat festens värdinna. Alla älskar henne,
antagligen för att hon är näst bäst i hela världen.




"Jag älskar suddiga bilder" sade Jose, och tog detta foto på mig.




"Jag älskar ljusa bilder" sade jag, och tog detta foto på Jose.




Alle däckade tidigt, sov länge för att sedan vakna och däcka igen.
Vad är grejen med folk som däckar egentligen?
Hur svårt är det att bara INTE lägga sig ner och sova? Hur som helst,
jag gjorde några ambitiösa försök att få liv i honom, vilket var omöjligt.
Gillar denna bild på grund av ljuset. Det är fint och varmt, nästan magiskt.






Det finns mycket jag kan skriva till detta foto.
Min hållning är värdelös, jag måste lära mig att STRÄCKA PÅ RYGGEN,
UT MED BRÖSTET, UPP MED HAKAN! osv.
Mitt hår fint. Lockigt och rakt med en dassig laxrosa ton, att det kunde bli så bra.
Anton propagerade flitigt för Sverigedemokraterna. Fy fan säger jag,
och vi tjafsade på rätt mycket.
Men ni vet vad som händer när två människor med starka och skilda åsikter
diskuterar? Jo, INGENTING. 
Jag förblir helt säker på min sak,
och förblir övertygad om sin. Fast han har fel, det vet ju jag.








Det var inte många bilder,
finns fler på facebook, as you know it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0