Tjaa alla åtta fans/beundrare som läser min blogg

Imorgon är det söndag
vilket innebär den obligatoriska uppladdningen av festbilder från helgen.
Får ofta höra av diverse släktingar, föräldrar och arbetsgivare
att jag borde sluta lägga upp bilder där jag festar/dricker alkohol,
eftersom jag verkar festa (för?) mycket och ha ett dåligt inflytande,
men NÄ!!!! ska ni veta


För jag dricker i snitt på en fest ca 3 cider, 1 glas vin, 1 shot
och 7 glas vatten.
Dock lägger jag oftast inte ut bilder där jag dricker vatten,
av den enkla anledningen att ingen fotar mig då.
Dessutom ÄLSKAR jag att ha roligt, träffa människor, dansa och prata,
vara SOCIAL, TREVLIG och GLAD
vilket är en bra egenskap tycker jag, även i arbetslivet.


NO WAY säger jag bara
jag tänker fortsätta lägga upp bilder från festerna jag är på
(vilket ändå bara är 1-2 i veckan, vad förväntar ni er av en hipp 18åring lixom)


HA-HA-HA va sa ni nudå

Kommentarer
Postat av: Kalle

Skulle du ha dåligt inflytande på någon? Det här med alkoholkonsumtionen blir man ju påverkad av från den dagen man får vara med på en fest som ens föräldrar anordnat eller åkt till och tagit med en. Man växer ju upp med föräldrar som dricker på fester. Hur skulle DU kunna vara ett dåligt inflytande då?

2009-10-04 @ 02:54:56
Postat av: Dad

"Dessutom ÄLSKAR jag att ha roligt, träffa människor, dansa och prata, vara SOCIAL, TREVLIG och GLAD vilket är en bra egenskap tycker jag, även i arbetslivet."



Jaha måste man se full ut med en drink i handen för att vara social, trevlig och glad och ha roligt? I dont think so

2009-10-04 @ 09:41:34
Postat av: Saga

håller med dig! Fler fest bilder åt folket! :)

2009-10-04 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0