Vem har förgiftat mitt kranvatten med lysergsyredietylamid?

Känner mig bisarrt inspirerad, kär i allt, upprymd, behaglig ja OÖVERVINNERLIG
Jag känner mig fan perfekt. Som om jag knarkat eller nåt,
fast utan de paranoida och ångestfyllda biverkningar jag har läst om.

JAG VILL MÅLA EN FET FÄRGGLAD JÄVLA TAVLA
Rosa, rött, turkost och silver i olika möster i form av blommor och kroppsdelar,
DETALJER!
kanske citerar jag mig själv i ett hörn också, men ÅÅÅH
Jag har ju ingen akrylfärg och jag har ingen målarduk.

Fick en musikskiva med posten idag.
Den naturliga följden blev att jag har dansat naken i mitt rum i en timme nu,
varm, svettig och osminkad och håret är flottigt, slarvigt uppsatt med klämmor men du,
fan vad det är skönt att vara skitig, smutsig och bara helt fel.

Jag ska aldrig duscha igen. Aldrig nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0