www.seriebox.se


Tja. Dehär med att vara en stor känd bloggerska har ju lite konsekvenser,
jag får ju rätt många reklamerbjudanden, och jag tackar alltid NEJ
trots att dom erbjuder mig 5000 - 10 000 spänn per reklam och dag.
Men jag tackar som sagt alltid nej eftersom jag är emot materialism,
onödig överkonsumtion, ytlig ha-galenhet, plastig lögnaktig marknadsföring osv. Ni fattar. 

Förrutom nu, för det har kommit upp någonting jag verkligen gillar och vill marknadsföra,
för jag vill sprida vidare ordet! Jo, det är en skitbra och praktisk hemsida,
som heter Seriebox. Helt genialiskt.
Perfekt för alla er som följer serier och dockusåpor på TV.


Seriebox förenklar tv-tittandet för sina besökare genom att dagligen uppdatera
om det senaste inom Tv-serier och låta användarna känna sig som en del av sidan.
De utökar hela tiden sitt utbud och fyller ständigt på med nya serier.
Hittar du inte just din favoritserie idag dröjer det inte länge förrens den ligger uppe på Seriebox.se.

Seriebox.se erbjuder t ex
• Information
• Undertexter
• Kartläggning av säsonger
• Kommande avsnitt
• Köpa online
• Forum
Och mycket mer...



Så check it out bitches! Det är ju lätt värt en titt iallafall.
www.SERIEBOX.se

it's as simple as that!






(i verkligheten får jag inga reklamerbjudanden någonsin
och egentligen är det min brors hemsida, han ville att jag skulle marknadsföra
den åt honom, helt gratis. men visst gick ni på det?
In och glo med er nu. Schas!)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha! :D Bra koncept som inte är i närheten färdigt. Men det kommer förhoppningsvis. :)

2009-10-08 @ 03:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0