Eftersom ni bryr er så mycket

Eftersom det är Onsdag och jag inte tycker att min dag har varit värd att skriva om,
ska jag berätta lite mer eller mindre unika meriter jag har,




När jag var 15 hade jag en blogg på Lunarstorm
som lästes av över 200 pers varje dag.
Där skrev jag nyskapande grejer som att jag hatade gud, homofober och män.
Väldigt ovanligt på den tiden.

Jag gör väldigt god Irish Coffee.

Jag har aldrig gillat Coca Cola.

Jag kan inte dyka.





och givetvis, till ALLA mina fans,
dagens bild på mig, som INTE är tagen idag utan på Hultsfred 08:





PEACE LANGOS


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läste din blogg på lunar! :D Älskade den och blev RIKTIGT ledsen när du slutade att skriva där!

2009-09-16 @ 23:47:13
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0