Dagens Jag





Step from the road to the sea to the sky
and I do belive it, we rely on.





Red Hot Chili Peppers - Snow,
hur kan någon göra en så bra låt, perfekt på alla sätt och vis?
Rytmen, musiken, tonläget, det bara sätter sig någonstans innanför skinnet på mig.
Känslan.

Det kvittar att den handlar om knark,
den ÄR knark.
Och när Jag läser lyricsen så får jag den till att handla om livet,
döden, valen och kärleken.





Snow är den vackraste låten i världen.
Det tycker jag om 4-5 låtar.
Jag skriver om dom en annan gång.






Jag ska göra en top 5-lista bästa och sämste låtarna jag vet.
Rapas das Armas kommer vara etta på sämst-listan då.

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Visste du att de sjunger om att skjuta poliser? Låten är bannlyst i det landet den är gjord...

2009-09-15 @ 22:22:50
Postat av: Saga

skall bli intressant att läsa dina topp/bott listor! :)

2009-09-16 @ 15:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0