Dagens lista.

Idag tänker jag inte dissa någonting.
Jag vill inte dela med mig av min negativitet,
och därmed bidra till att andra människor blir negativa.


Därför vill jag lista top 10 saker som är bra nuförtiden:

1. Fester, roligheter och filmkvällar varje helg hela hösten.
2. Jenny, en jävligt chill, smart och grymt bra vän jag har.
3. Gjorde min första akvarellmålning igår natt.
4. Många nya TVprogram börjar nu till hösten. Gött att ta paus från datorn lite.
5. Flickan Som Lekte Med Elden har premiär på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aahhmaaggaaad!
6. Jag fick den sista platsen i Histora A-kursen.
7. Jag har råd att tatuera mig, resa eller shoppa om jag har lust.
8. Jag svälter inte och mina vänner och familj dör inte av malaria. Det är ju bra.
9. Jag sprang över en mil igår. Det fyller min årliga kvot.
10. Kissie är dum i huvudet.











OKEJ det sprack lite mot slutet men det är fan svårt att vara positiv,
dessutom är det mer intressant att läsa dissar och störa sig på saker.
Det är därför Kissie har så många läsare.





Kommentarer
Postat av: Camper

Om punkt 6, jag ska få läsa det på distans. MKIDOHIWHADKHLJWDLDOLJDGV!!! :D

2009-09-15 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0