En sådan lista man gjorde på Bilddagboken under rasterna på högstadiet, fast nu är 18 år och "ansvarsfull".




Sex saker du gjort idag:
1. Rakat armhålorna
2. Skrämt en påtänd kille halvvägs till helvetet
3. Sjungt med till Smokie-skivan som numera spelas flitigt på jobbet
4. Mordhotat minst 5 personer i mina tankar
5. Somnat på bussen
6. Gjort en dum lista på bloggen


Fem favoritsaker utan rangordning:
1 Fransk bulldog
2 Mys & Kel
3 Resa
4 Festivaler
5 Sushi

Fyra personer du kan berätta allt för:
Ingen.

Tre val:
Blått eller rött? Ljusblått, eller typ turkos.
Sommar eller vinter? Sommar alla dar i veckan.
Choklad eller chips? Chips

Tre saker att göra innan du dör:
1 Roskildefestivalen
2 Rädda någonsliv som kompensation för alla liv jag sabbat haha


En sista sak att skriva, vad som helst:
Om jag fått välja mellan Kissie och Hitler
hade jag mycket hellre läst Hitlers blogg.







Kommentarer
Postat av: Kalle

Hitlers blogg hade nog varit intressant om inte annat. Även om den hade varit åt helvete så borde den haft innehåll, till skillnad från Kissies. :D

2009-09-29 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0