En konstig dröm och något med brösthållare

Jag drömde att jag vaknade i min säng och hade sovmorgon, log och somnade om.
Plötsligt petade en utländsk kvinna på mig
och frågade ifall platsen bredvid mig var ledig.
"Javisst" sade jag och upptäckte att jag befann mig på bussen 15 minuter från jobbet.
Det var förödande för mitt psyke denna kalla morgon.


Efter jobbet köpte jag 3 sexiga BH:ar för 33 spänn stycket.
Och tamefan, trots detta klena pris satt som en sexig smäck allihopa. 
Hade gärna lagt upp foton när jag har dom på mig som bevis,
men det skulle säkerligen uppfattas som "stötande" av diverse släktingar till mig
och andra pryda personer.

Därför får ni nöja er med ett sådant hära foto istället:



Läckert, yes.
Shit detta börjar alltmer likna en vanlig vardagsblogg,
men vad gör det när mina hjärnceller ändå sakta men säkert fryser till is.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Den rosa och vita var riktigt snygg.

2009-09-30 @ 22:00:59
URL: http://augustburnsred.blogg.se/
Postat av: PATETISK

GRATTIS OSKAR

2009-10-04 @ 04:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0