Forever 21 & Hot Topic

Nu är ju dehär ingen modeblogg, nej det är egentligen
ALLT utom just en ytlig, dryg och egocentrisk modeblogg,
men just idag vill jag bara ge er namnet på två sidor
vars kläder jag vill ha.
Och då menar jag vartena plagg, varenda par stay-ups och vartenda hårklämma.

WWW.FOREVER21.COM och WWW.HOTTOPIC.COM


Fiiiiifan vad fina kläder. Nu är jag sådär materiell och dum som jag hatar,
men en dag i veckan får man faktiskt skita i allt och ge efter för det inre trycket.


Här är några smaskiga smakprov.
Forever 21:






Hot Topic:











jaaa... If I was a rich girl, nanananana














Dessvärre är båda dessa kedjor som har sina flesta hållplatser i USA,
så ja... Dags att börja längta bort igen, och annat som hör hösten till.



Kommentarer
Postat av: Youth Novels by Sariiii

forever 21 har alltid skitsnygga grejer, hot topic däremot har jag nog aldrig varit inne på.

jag får helt enkelt börja kolla in den sidan (:

2009-09-04 @ 22:02:38
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0