från pottfrilla till guacamole

Pottfrillan är tillbaka säger dom. Helt okej säger jag,
bara inte kombinationen pottfrilla + mittbena någonsin, ever ever blir populär igen.




På fredag är det maskerad.
Man kanske ska klä ut sig som Nick i backstreet boys och vara moderiktig på köpet?
Ni vet... pottfrillan.... he he. Nej men,
Jag vill hitta nåt som är unikt, coolt och AWESOME!
men kul att se ut som jag brukar?















he he. det var ett dåligt skämt... igen
det var också allt jag hade att komma med idag änsålänge.

Gjorde SVIN-GOD guacamole igår. Hade kunnat leva på enbart guacamole i en vecka.



snart ska jag skriva ett intressant och berikande inlägg.
tänk på att jag fortfarande rehabiliteras.

Kommentarer
Postat av: janina

vi får köra en guacamole-diet ;)

2009-09-01 @ 20:50:21
URL: http://lovedrama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmmm förutom sångaren i Kings of leon, det är ju typ pottfrilla nu med mittbena :P

2009-09-02 @ 17:18:28
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot/com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0