Jag har aldrig visat er mina teckningar, förrän nu.

Jag tycker hemskt mycket om att rita och måla.
Tycker det är avslappnande och spännande
när nervtrådarna mellan handen och hjärnan jobbar för ett resultat.
Möjigheterna är oändliga.


Här är några teckningar jag gjort den senaste tiden.




Denna målade jag idag. Först var det en man som klappade en gravid kvinna på magen,
sedan suddade jag ut mannen. Gillade inte honom.
Akvarell.


Den deppiga figuren i min hjärna.


Kläddesign. Hade gärna sytt upp den dressen, om jag haft tyg och kunde sy.



Jag gillar kurviga kvinnor. Det är mycket vackrare och behagligare än taniga, kalla.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Kurviga kvinnor ska det vara. Finns inget mer osexigt än en pinne.

2009-09-20 @ 18:45:32
URL: http://augustburnsred.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte på en sak... jag följer en blogg, backoffbabe.devote.se, som syr kläder. Hon gick ngn sån linje och jag har även köpt en kjol av henne. Hon är billig, och skitduktig! Kolla in hennes blogg vet ja! Hon kanske kan sy upp din dress åt dej för en billig peng? aja.... bara ett tips

2009-09-20 @ 21:11:30
URL: http://liindiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0